پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 193962
فتنه 88 شورش و خيانت جمل و صفين بود
تاریخ انتشار : 1394/10/05 10:28:02
نمایش : 1392
فرمانده سپاه قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: نهم دي‌ماه ۸۸ حادثه کوچکي نيست بلکه حرکت عظيم، ماندگار و مردمي شبيه به حرکات بزرگ ملت ايران در روزهاي اول انقلاب است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار رضا محمدسليماني فرمانده سپاه قمربني‌هاشم (ع) در چهارمحال و بختياري در مصاحبه اختصاصي با جهانبين نيوز اظهار کرد: ولايت معيار حق و باطل است.

وي با بيان اينکه پيروي از ولايت اصل و اساس پيروزي است تاکيد کرد: اينکه فردي بگويد امام خميني (ره) را قبول دارم اما در رفتار غير از اين عمل کند دروغ گفته و باور آن مشکل است.

محمدسليماني با اشاره به نغمه‌هايي که در جامعه مبني بر ادعاي ولايت مطرح شده است گفت: اين افراد روزبه‌روز از ولايت فاصله مي‌گيرند و بايد مردم در اين زمينه آگاهانه رفتار کنند نگذارند فتنه‌گران به اهداف خود برسند.

فرمانده سپاه قمربني‌هاشم (ع) افزود: حماسه نه دي به تعبير مقام معظم رهبري معجزه الهي است که چشم فتنه را کور و فتنه‌گران را رسوا کرد.

وي با بيان اينکه روزهاي مهم و تاثيرگذاري در انقلاب بوده و هست که بايد گرامي داشته شود و جزء روزهاي مهم و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامي است افزود: نهم دي‌ماه ۸۸ حادثه کوچکي نيست بلکه حرکت عظيم، ماندگار و مردمي شبيه به حرکات بزرگ ملت ايران در روزهاي اول انقلاب است.

فرمانده سپاه قمربني‌هاشم (ع) در چهارمحال و بختياري با اشاره به حماسه نهم دي‌ماه خاطرنشان کرد: بايد تلاش شود در سالگرد اين حماسه حرف اصلي مردم ايران يعني هلاکت در سايه دين و تحقق وعده‌هاي الهي تحقق يابد.

محمدسليماني فتنه ۸۸ را شورش و خيانت جمل و صفين عنوان و بيان داشت: در حقيقت اين را با همه واقعيت خود در طول تاريخ به ما نشان داد و مردم ما در اين روز ثابت کردند از تکرار مظلوميت چندين ساله اهل‌بيت جلوگيري کردند.

وي تاکيد کرد: در نهم دي اثبات شد مردم ولي‌نعمتان اين انقلاب هستند و هرجايي که لازم باشد در صحنه حاضر شوند گوش به فرمان ولايت هستند و هميشه پشت ولايت ايستاده‌ و حاضرند تا آخرين قطره خون خود را فداي انقلاب و اسلام کنند.

فرمانده سپاه قمربني‌هاشم (ع) در ادامه بيان داشت: در ۹ دي مردم دقيقا زماني وارد صحنه شدند که شايد از نگاه دشمنان خارجي و دشمنان انقلاب وضعيت به گونه‌اي تصور شده بود که انقلاب به سمت سرنگوني پيش مي‌رود.

محمد سليماني ريشه داشتن انقلاب در باورهاي مردم را دليلي براي دفاع و پشتيباني از ولايت و کشور در ۹ دي عنوان و خاطرنشان کرد: مردم با تاسي از آقا امام حسين (ع) در ايام عزاداري سالار شهيدان اين را به اثبات رساندند که همواره خون بر شمشير پيروز است هرچند شمشير آن روز تزوير، ريا، دورويي، نامردي و نامردمي بود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html